بیانیه هتک حرمت به حجربن‌عدی

340 ١٠:٣٣ ق.ظ

بیانیه دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در هتک حرمت به حجربن‌عدی

دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی  با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: هدف طراحان هتک حرمت به حجر بن عدی و اماکن مقدس، نشان دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجد الاقصی است.

بار دیگر دست تبهکار خوارج، پیکره امت اسلامی را مجروح کرد و مرتکب جنایتی فجیع شد، این بار نیز حجر بن عدی(ره) مانند زمان حیات و شهادت خویش، نماد مظلومیت شیعیان و حق طلبان از جبهه ائمه اطهار(ع) شد و بار دیگر درس آزادگی و دفاع از حریم حق را به جهانیان آموخت.

اقدام شنیع و هتاکانه عناصر وهابی و تروریست‌های تکفیری و گروه‌های معارض حکومت سوریه در هتک حرمت به حجر بن عدی و تخریب ضریح و نبش قبر آن صحابی پیامبر اعظم (ص) و یار وفادار حضرت علی (ع)، قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار و جهان اسلام را غرق در غم و اندوه کرد.

تروریست‌های مزدوری که از کشورهای مختلف برای این قبیل جنایات در سوریه اجیر شده‌اند در پی این اقدام خود که برگرفته از تفکر خشن و غیر انسانی وهابیت است، ابتدا ضریح مطهر حجربن عدی را تخریب و پس از آن به نبش قبر اقدام کردند.

 هتک حرمت، تجاوز و توهین به عزت و کرامت صالحان، صحابه و اهل بیت پیامبر اکرم(ص) فتنه‌ای است قدیمی که از زمان اعلام موجودیت تفکر وهابی- صهیونیستی در آغاز قرن 19 در عربستان آغاز شد و امروز بر همه مسلمانان آگاه واضح و مبرهن است که هدف طراحان این گونه اعمال سبعانه که توسط گروه‌های تکفیری و تروریست‌های وهابی انجام می‌گیرد، نشان دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجد الاقصی و از بین بردن وحدت مسلمانان به ویژه پس از جنبش عظیم بیداری اسلامی است.

دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن ابراز نگرانی از ادامه هتک حرمت مراقد و مقدسات مذهبی در سوریه، این اقدام جنایتکارانه که نشان‌دهنده توحش عاملان آن است را به شدت محکوم کرده و از کشورهایی که با حمایت‌های عملیاتی، مالی، تسلیحاتی، تبلیغاتی و در اختیار قرار دادن پایگاه برای تروریست‌ها امکان این گونه اعمال جنایات کارانه و ضد انسانی را فراهم می کنند، می‌خواهیم که پاسخگوی افکار عمومی مسلمانان باشند.


فاقد نظر