40 دفتر بسیج دانشجویی استان در اعتراض به عدم پخش زنده مناظرات انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان دادند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی):

مناظرات و گفتگوهای تلویزیونی یقینا یکی از علل افزایش آراء است که افکار و اذهان مردم را مشارکت داده و آنان را به میدان آورده و قدرت انتخاب مردم را بالا می برد.

ارتباط بین خادم-مسئول-و ملت،مقوّم همراهی و ایستادگی ملت است.هر چقدر مدیران و مسئولان حال و آتی درصدد قوام بخشی به این علت باشند، سرعت حرکت انقلاب افزون خواهد شد،لذا وجود بستری که بتواند این اهم را در انتخابت 96 فراهم کند باید مد نظر مسئولان ذی ربط قرار بگیرد.

متاسفانه خبرهای چند روز گذشته حاکی از این است که این مسئله در نگاه مجریان امرانتخابات 96،کمرنگ شده و تصمیم به برگزاری "مناظرات ضبط شده" گرفته اند.پرسشی در اینجا قابل طرح است که ضرورت این کار چیست؟مزیت مناظره ضبط شده به مناظره زنده چیست؟حقیقتا به عنوان جنبش دانشجویی استان خراسان شمالی،جواب قابل تاملی که بتواند قانع کننده ملت شریف و مردم انقلابی ایران باشد، نیافتیم!

مسئولان امر توجه داشته باشند،در 4 دهه عمر مبارک انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران همواره با شور و شعور و شعف، حماسه آفرین صحنه ها گشته و این مسئولان بوده اند که تاب همراهی با ملت را نداشته اند. لذا با توهمات تحلیل های جامعه شناسی و سیاسی خود، فخور نگردند و حق ملت را از آنان دریغ نفرمایند و انشاءالله با اتخاذ تصمیم صحیح، بر شور و شعور و شعف انتخاباتی بیافزایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی

بسیج دانشجویی دانشگاه کوثر

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی و ...


فاقد نظر