بیانیه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

303 ١٠:٤٤ ق.ظ

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم  
یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ إِرْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی  

انا لله و انا الیه راجعون
خبر ناگوار ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، مبارز انقلابی و یاور و همراه صدیق حضرت امام ( ره) که به فرموده ایشان  تبلور زنده بودن نهضت اسلامی ملت ایران بود و عمر بابرکت خویش را در راه مبارزه با استبداد و استعمار و همچنین پیشرفت و اعتلای کشور سپری کرده بود ، مایه تاسف و تاثر عمیق عموم دانشگاهیان گردید.
 
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سیاستمداران مردم مداری بود که دفاع از حقوق ملت و جمهوریت  را سرلوحه خود داشت ؛ نقشی تاثیرگذار در همه مقاطع تاریخی و حساس ایران پس از انقلاب اسلامی ایفا نمود و نامی نیک از خود در اذهان ملت ایران به یادگار گذاشت . بر همین اساس می توان عمر پر برکت او را مصداق آیه شریفه " مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ" دانست.
رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) ایشان را مبارزی خدوم و در خدمت انقلاب که بارها تا مرز شهادت پیش رفته تصویر کرده که هرگز سهم و اندوخته ای انقلاب را برای خود نخواست.
بی شک درگذشت این عالم بزرگوار خسارتی سترگ برای انقلاب اسلامی و همه آزادی‌خواهان و پیروان طریقت حق طلبی به شمار می‌رود .
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درگذشت این عالم ربانی و سیاستمدار برجسته و خدوم ایرانی را به مردم شریف ایران ،  تمامی خدمت گزاران ملت و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای روح آن بزرگمرد ، علو درجات و آرامش ابدی خواستار است.

انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


فاقد نظر