در نشست صمیمی و تخصصی مدیر روابط عمومی با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اطلاع‌رسانی در راستای افزایش رضایت عمومی، بهبود خدمات و آموزش فرهنگ سلامت در حوزه بهداشت تأکید شد.

به گزارش وب‌دا، دکتر محمدرضا اکبری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز شنبه 28 آبان 1401، در نشست صمیمی و تخصصی با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این دانشگاه با تاکید بر انتقال اطلاعات صحیح و اصولی به جامعه، اعلام کرد: اطلاع رسانی و عملکرد روابط عمومی باید در راستای افزایش رضایت عمومی و بهبود خدمات دهی به مردم باشد.

 

وی با بیان این که روابط عمومی باید بر اطلاع رسانی منصفانه و حفظ منافع عمومی اهتمام داشته باشد، افزود: جایگاه روابط عمومی در مجموعه سلامت استان بسیار ارزشمند است و تاکنون توانسته خدمات نظام سلامت در استان را به خوبی منعکس کند.

 

وی با ارج نهادن به عملکرد حرفه ای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، ادامه داد: گستره خدمات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیاز به فعالیت نیروهای انسانی توانمند با نگرش دانش محور و توانایی فعالیت های حرفه ای را پررنگ تر کرده است.

 

مهندس مجید پورخیاط، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با اعلام این که تیمی حرفه ای در این حوزه برای تمام برنامه های مجموعه سلامت استان، پیوست رسانه ای تعریف کرده است، بخشی از اهداف روابط عمومی را برشمرد.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی با بهره گیری از سواد و دانش رسانه ای باید تهدیدها، فرصت ها و چالش ها را شناسایی کرده و برنامه مدونی برای مواجه با آن ها داشته باشد، افزود: حفظ مصالح و منافع عمومی و معرفی دستاوردهای نظام سلامت در استان با بهره گیری از اطلاع رسانی دقیق، درست از اولویت های مهم روابط عمومی است.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: نیروهای انسانی ماهر و توانمند در این بخش، موجب توسعه ارتباطات رسانه ای و مردمی و در نهایت سبب افزایش رضایتمندی عمومی می شوند.

 

بنابر این گزارش در این نشست، نیروی جدید روابط عمومی دانشگاه نیز برای ارتقاء اطلاع‌رسانی‌های تخصصی مرتبط با حوزه بهداشت معرفی شد.


فاقد نظر