مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این دانشگاه در 20 رشته مقطع تحصیلی آمادگی پذیرش دانشجوي بين‌الملل را دارد.

مجید پورخیاط در گفتگو با وب‌دا با اعلام اين خبر اظهار کرد: متقاضيان بين‌المللي تحصيل در دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي مي‌توانند در هر یک از مقاطع كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد، دكتراي عمومي پزشكي و دندانپزشكي و دستياري درخواست خود را به اين مديريت ارسال کنند.

 

وی افزود: دستياري اطفال(مشترك با مشهد)، دکترای عمومی پزشکی و دندان‌پزشکی، رشته‌های زيست فناوري پزشكي، نانو فناوري پزشكي (مشترك با مشهد)، پرستاري سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های علوم آزمایشگاهی، مامایی، پرستاري، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، تغذیه، بهداشت عمومي،  بهداشت حرفه‌اي و بهداشت محيط در مقطع کارشناسی و همچنین كارشناسي ناپيوسته و کاردانی فوريت‌هاي پزشكی ازجمله رشته‌هایی است که ظرفیت پذیرش دانشجوی بین‌الملل را داراست.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر اينكه شهريه‌هاي سالانه در اين دانشگاه مقرون به صرفه و اقتصادي است، متقاضيان هنگام ارسال تقاضاي تحصيل خود مي‌توانند درخواست تخفيف در شهريه را نيز ارائه نمايند.

 

وی عنوان کرد: درخواست‌هاي مربوط به تخفيف شهريه نيز همانند درخواست‌هاي تحصيل در شوراي پذيرش دانشجويان بين‌الملل دانشگاه بررسي و نتيجه آن در اسرع وقت از طريق ايميل به متقاضيان ابلاغ مي‌شود.

 

مهندس پورخیاط با اشاره به اينكه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گام‌هاي ابتدايي در مسير بين‌المللي‌سازي را آغاز کرده است و زيرساخت‌هاي جذب دانشجوي بين‌الملل در دانشگاه وجود دارد گفت: ظرفيت پذيرش سالانه 80 دانشجوي بين‌الملل در دانشگاه را داریم.


فاقد نظر