در دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه با مدیرکل صداوسیمای استان، با تأکید بر توسعه همکاری‌ها در راستای اطلاع‌رسانی موضوعات مرتبط با حوزه سلامت، از صدا و سیما بابت دغدغه‌مندی در این حوزه و همراهی‌های دلسوزانه تقدیر شد.

 

به گزارش وبدا، علی سنایی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه نیز در این دیدار که روز چهارشنبه یکم آذرماه 1402 در محل دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی انجام شد، با تقدیر از همکاری صداوسیمای استان در پوشش خبری نخستین کنگره بین‌المللی جمعیت پایدار، امنیت پایدار، به نقش مهم رسانه در آگاهی‌بخشی به مردم و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با کارکرد خود می‌توانند به پیشبرد اهداف حوزه سلامت کمک کنند، ابراز امیدواری کرد: تداوم همکاری‌ها در آینده بتواند موجب افزایش سلامت مردم، رشد شاخص‌های حوزه سلامت و تبیین اثربخش اقدامات دانشگاه شود.

 

وی با اشاره به توان تخصصی حوزه بهداشت و درمان و همین‌طور توان پژوهشی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان، خاطرنشان کرد: در کنار این دانش تخصصی، استعدادهای خوب رسانه‌ای نیز در استان وجود دارد و این دو توانمندی هم‌زمان می‌تواند مسبب و منشأ رشد و توسعه در حوزه سلامت در استان باشد.

 

دکتر رضا واعظی، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی نیز در این دیدار بابیان اینکه صداوسیما، رسانه‌ای پویا، مطالبه گر و پیگیر است، گفت: انعکاس دستاوردهای حوزه‌های مختلف ازجمله سلامت، از رسالت‌های ماست و مطابق با آن همکاری خود با دستگاه‌ها را توسعه می‌دهیم.

 

دکتر بهرام بیباک، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: شالوده و بنیان سلامت جامعه بر هم‌افزایی و مشارکت استوار است و دانشگاه درزمینهٔ افزایش آگاه‌سازی، گسترش زیرساخت‌ها و... با تکیه‌بر ظرفیت‌های رسانه‌ای استان اقدامات را پیش می‌برد.

دکتر بی‌باک حضور پررنگ صداوسیمای استان در اجرای نخستین کنگره بین‌المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن را ارزشمند و قابل‌تقدیر خواند و افزود: توسعه همکاری‌ها، هم‌افزایی‌ها در این بخش، در گسترش فرهنگ سلامت عمومی جامعه مهم است.

 

بنابراین گزارش؛ در این دیدار به‌پاس زحمات و اقدامات انجام‌شده در راستای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی شایسته موضوعات مرتبط با حوزه سلامت استان، از مدیرکل صداوسیمای استان، معاونان و همکاران بخش خبر، تجلیل و قدردانی شد.


فاقد نظر