مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نشست خبری به مناسبت اجرای پویش ملی سلامت گفت: خبرنگاران حاضر در این نشست با سنجش قندخون و فشارخون خود به پویش ملی سلامت پیوستند.

 

به گزارش وبدا، علی سنایی از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان برای مشارکت در پویش ملی سلامت و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نسبت به دو بیماری خاموش پرفشاری خون و دیابت در جامعه، قدردانی کرد.

 

وی افزود: در نشست خبری که با حضور معاونت بهداشت در خصوص اطلاع رسانی این پویش ملی برگزار شد، خبرنگارانی از خبرگزاری‌های ایسنا، ایمنا، دانشجو، فارس، ایرنا و برنا، نمایندگان روزنامه‌های جام جم، ایران، اطلاعات، دنیای اقتصاد، قدس، پیشرو و همچنین فعالان رسانه‌های خبری مجازی آخرین خبر و پارتیان امروز حضور داشتند.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه موفقیت در اجرای پویش ملی سلامت مستلزم مشارکت بین‌بخشی و مردمی است، تصریح کرد: رسانه‌ها در این مسیر به عنوان بازروان کمکی دانشگاه نقش موثری را ایفا می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ارتقای سواد سلامت مردم و کاهش پیامدهای ناشی از دو بیماری دیابت و پرفشاری خون نتیجه این پویش خواهد بود، عنوان کرد:  83 مرکز خدمات جامع سلامت و ۳۷۳ پایگاه و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه، این خدمات را به‌ صورت رایگان به تمامی افراد بالای ۱۸ سال ارائه می‌دهند.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر