وظایف اداره ارتباطات
سیاستگذاری، برنامه ریزی، نظارت و هدایت فعالیتهای ارتباطی با رسانههای جمعی، مسئولین، پرسنل ومردم ودانشجویان درمراکزتابعه وهماهنگی باسیاستهای ارتباطی روابط عمومی وزارت متبوع
ایجاد هماهنگی با رسانههای جمعی به منظور انجام مصاحبه و شرکت در میزگردها و کنفرانسهای خبری مسئولین و مدیران دانشگاه
دریافت نظرات و پیشنهادهای مردمی از طریق سیستم تلفن گویا و تلفن پیامگیر شبانهروزی دانشگاه
اقدام در راستای تنویر افکار عمومی از طریق اطلاعرسانی، ارسال جوابیه، توضیح، اصلاحیه، تکذیبیه و تائیدیه مطالب مطروحه برای مطبوعات و صدا و سیما
بررسی انتقادات و سئوالات مندرج در مطبوعات و انعکاس یافته در برنامههای صدا و سیما و ارسال آنها به مسئولان ذیربط و دریافت پاسخ برای انعکاس در رسانهها
تهیه و ارسال زیرنویسهای بهداشتی – درمانی و مقالههای تخصصی به مطبوعات و صدا و سیما
تهیه و تنظیم بولتن بریده جراید به صورت روزانه
تدارک تمهیدات واطلاعات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و نظارت مستقیم بر واحدهای راهنمای مراجعان
تهیه تقویم زمانی جلسات گفت و شنود، پرسش و پاسخ و ملاقات دانشجویان، دانشگاهیان و مردم با مسئولین
ایجاد و تجهیز واحد «ارتباط مردمی» به منظور پاسخگویی سریع به مخاطبان
ارائه راهکار مناسب برا اجرا و تقویت ارتباطات الکترونیکی و بهرهگیری بیشتر از سایت دانشگاه در زمینه ارتباطات و انتقال پیام به مخاطبان
انجام سایر وظایف محوله از طرف مدیریت
تهیه گزارش از مراسم و مناسبتهای مختلف دانشگاه
تهیه و تولید خبر
پوشش خبری و تصویری مراسم و برنامههای دانشگاه و سازمانهای تابعه
اطلاع یابی از اخبار منعکس شده در رسانهها شامل صدا و سیما، خبرگزاریها، سایتها و مطبوعات محلی در حوزه سلامت استان و پاسخگویی به موقع و سریع در قالب خبر یا اطلاعیه جهت انعکاس در پایگاه خبری
سوژهیابی، به منظور تهیه اخبار و گزارشهای خبری با اولویت فرهنگسازی سلامت.