وظایف اداره برنامه ریزی و مطالعات افکار عمومی
سیاستگذاری، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر کلیه طرح های پژوهشی و مطالعاتی روابط عمومی دانشگاه و مراکز تابعه
تهیه و تنظیم مقالات و گزارش های تحلیلی از اهداف، خط مشی و چشم اندازها، برنامه ها و فعالیت های دانشگاه و تهیه و تنظیم متون سخنرانی، پیام ها و بیانیه ها
مطالعه، بررسی و تحلیل محتوای اخبار، مقالات و گزارش های مطرح شده در کلیه رسانه های خبری سراسری یا استانی درخصوص مسائل مرتبط با دانشگاه و مراکز تابعه
تعیین، تدوین و بازنگری شاخص های کمی و کیفی براساس وظایف و عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه و شبکه های بهداشتی – درمانی تابعه
تهیه و تدوین گزارش عملکرد ادواری (سه ماهه، شش ماهه و سالانه) براساس آمار و ارقام (شاخص های کمی) و گزارش های توصیفی (شاخص های کیفی) حوزه های مختلف دانشگاه و شبکه های بهداشتی – درمانی تابعه
ایجاد بانک اطلاعاتی از سیاست ها، برنامه ها، عملکرد و فعالیت های دانشگاه و تقویت مستمر و به روز کردن اطلاعات آن به منظور استفاده برای مردم و مسئولان و انعکاس در سایت اینترنتی دانشگاه
بررسی و تعیین و تدوین نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان روابط عمومی دانشگاه و شبکه های بهداشتی – درمانی تابعه و برنامه ریزی برای اجرای عملی آن
برنامه ریزی و اقدام برای ارتقاء سطح بینش مدیران ارشد دانشگاه در زمینه روابط عمومی و کارکردهای آن
مطالعه و بررسی مستمر در خصوص فنآوری های نوین روابط عمومی و اقدام در راستای ارتقاء سیستم تکنولوژی روابط عمومی در دانشگاه و واحدهای تابعه و ارائه طرحها و ایدههای نو برای توسعه فعالیتهای روابط عمومی
مطالعه و برنامه ریزی و پیگیری برای تخصیص و جذب اعتبارات مورد نیاز روابط عمومی براساس برنامه سالانه بودجه دانشگاه
افکار سنجی به منظور جمع آوری و تدوین دیدگاه ها و نظرات دانشجویان و دانشگاهیان، کارکنان و مردم درخصوص سیاست ها و خط مشی ها، جلسات، مراسم و فعالیت های مرتبط با واحدهای مختلف دانشگاه و شبکه های بهداشتی – درمانی تابعه و ارائه راهکارهای مناسب مدیریت
بررسی، تحلیل و آسیب شناسی رویدادهای مهم و برنامه های اجرایی دانشگاه و مراکز وابسته به منظور ارائه به مسئولان و تنویر افکار عمومی
ارتباط مستمر با روابط عمومی های مراکز بهداشتی – درمانی تابعه به منظور دریافت آخرین اطلاعات عملکردی و اطلاع رسانی به موقع از فعالیت ها و برنامه های دانشگاه
تهیه برنامه عمل سالانه روابط عمومی دانشگاه
بررسی و ارائه پیشنهاد برای اشتراک با مجلات تخصصی روابط عمومی
انجام سایر وظایف محوله از طرف مدیریت