وظایف اداره تبلیغات و انتشارات (سمعی-بصری)

  

سیاست گذاری، برنامه ­ریزی، هدایت و نظارت بر امور تبلیغاتی و انتشاراتی دانشگاه و شبکه ­های بهداشتی – درمانی تابعه در حوزه کاری روابط عمومی

 

تدوین و اجرای «طرح جامع تبیلغات» برای فضاسازی فرهنگی – تبلیغی در ساختمان های تحت پوشش دانشگاه

 

تهیه تقویم سالانه مناسبت های ملی، مذهبی و سازمانی

 

ایجاد واحد سمعی و بصری برای تهیه عکس، نوار، فیلم، CD و اسلاید از کلیه مراسم، مجالس و بازدیدهای اجرا شده در دانشگاه و مراکز تابعه

 

انجام امور خطاطی، طراحی و نقاشی و تهیه تراکت، پلاکارد، بروشور

 

سفارش و پیگیری جهت ساخت تیزرها و آگهی ­های تبلیغاتی تلویزیونی و کمک به طراحی صفحات Web  سایت دانشگاه

 

برگزاری نمایشگاه دستاوردها و موفقیت های دانشگاه و همکاری در برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری دانشجویان

 

برنامه­ ریزی و فراهم ساختن زمینه مناسب برای افتتاح پروژه ­ها و معرفی آن به مردم در مناسبتهای مختلف

 

تهیه، تنظیم و ویرایش مطالب ویژه­ نامه­ ها، بولتن­ های خبری بروشورها و نشریات دانشگاه و اقدام برای صفحه­ آرایی، چاپ و صحافی آن

 

تهیه و نصب تابلوهای اعلانات و راهنما در داخل و خارج دانشگاه به منظور اطلاع ­رسانی و انعکاس اخبار به دانشجویان، کارکنان و مسئولین و مسئولیت نصب اطلاعیه در تابلوها و صدور مجوز مربوطه

 

تهیه پیامهای تبریک، انتصاب و تقدیر برای کارکنان و مسئولان و نیز تهیه هدایا به مناسبت های مختلف جهت توزیع در مسابقات، اعیاد و تولدها

 

تهیه و تولید فیلم‌های آموزشی

 

تهیه آرشیو فیلم و عکس

 

انجام سایر وظایف محوله از طرف مدیریت

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید