وظایف اداره تبلیغات و انتشارات (سمعی-بصری)
سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر امور تبلیغاتی و انتشاراتی دانشگاه و شبکه های بهداشتی – درمانی تابعه در حوزه کاری روابط عمومی
تدوین و اجرای «طرح جامع تبیلغات» برای فضاسازی فرهنگی – تبلیغی در ساختمان های تحت پوشش دانشگاه
تهیه تقویم سالانه مناسبت های ملی، مذهبی و سازمانی
ایجاد واحد سمعی و بصری برای تهیه عکس، نوار، فیلم، CD و اسلاید از کلیه مراسم، مجالس و بازدیدهای اجرا شده در دانشگاه و مراکز تابعه
انجام امور خطاطی، طراحی و نقاشی و تهیه تراکت، پلاکارد، بروشور
سفارش و پیگیری جهت ساخت تیزرها و آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی و کمک به طراحی صفحات Web سایت دانشگاه
برگزاری نمایشگاه دستاوردها و موفقیت های دانشگاه و همکاری در برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری دانشجویان
برنامه ریزی و فراهم ساختن زمینه مناسب برای افتتاح پروژه ها و معرفی آن به مردم در مناسبتهای مختلف
تهیه، تنظیم و ویرایش مطالب ویژه نامه ها، بولتن های خبری بروشورها و نشریات دانشگاه و اقدام برای صفحه آرایی، چاپ و صحافی آن
تهیه و نصب تابلوهای اعلانات و راهنما در داخل و خارج دانشگاه به منظور اطلاع رسانی و انعکاس اخبار به دانشجویان، کارکنان و مسئولین و مسئولیت نصب اطلاعیه در تابلوها و صدور مجوز مربوطه
تهیه پیامهای تبریک، انتصاب و تقدیر برای کارکنان و مسئولان و نیز تهیه هدایا به مناسبت های مختلف جهت توزیع در مسابقات، اعیاد و تولدها
تهیه و تولید فیلمهای آموزشی
تهیه آرشیو فیلم و عکس
انجام سایر وظایف محوله از طرف مدیریت